ADVENT U GRAZU

Novosti, 16. prosinca 2017.

Drage članice i članovi Kluba, kolegice i kolege

Uspješno je odrađeno naše putovanje u Graz koje smo osmislili i proveli u suradnji sa našim prijateljima iz IPA Graz-Umgebung i IPA Graz a posebno s našim dragim prijateljem Ernst Rammel.

No da krenemo redom.

Putovanje smo započeli u 02.00 sati dana 16.12.2017 godine polaskom iz Knina te u 03.00 sati iz Šibenika. Dobra i zanimljiva ekipa u autobusu, naši vozači raspoloženi za šalu ali i veliku ozbiljnost dok su nas vozili prvo po jakom pljusku a nakon prelaska Sv. Roka i jakom snježnom nevremenu i neočišćenom autoputu. Noć je noć i većina je utonula u san kojeg smo ipak prekinuli s prvom pauzom.

Nastavak putovanja bez kiše i snijega prema Zagrebu prolazi mirno a nakon Zagreba ipak lagano nervozni jer obavijest nam stiže da je Macelj-Gruškovje zatvoreno. Što dalje? Kuda? Ipak zahvaljujući susretljivosti kolegica i kolega iz PGP Macelj uspijevamo nekako na vrijeme prijeći granicu te nastavljamo putovanje kroz Sloveniju te Austriju.

Oko podne cilj je pred nama šoping centar Seiersberg. Sami pogled na parking prostor dok lagano prilazimo daje nam do znanja da je ogromna gužva te se pripremamo za to. Netko šoping, netko kava, netko razgledavanje sve u svemu vrijeme nam prođe pa se zaputismo u centar Graza gdje nas u 15.30 dočekuju naši dragi prijatelji gospodin Ernst Rammel predsjednik IPA Graz-Umgebung te gospodin Dieter Teichtmeister predsjednik IPA Graz sa svojim suradnicima te gđa Maja Geller ( inače rodom iz Splita ). Nakon razmjene poklona i zajedničkog fotografiranja napuštamo Burgring te uz vođenje gđe Geller krećemo u obilazak znamenitosti centra Graza.

Kroz gužvu koja je vladala uspijevamo upoznati se s znamenitostima centra arhitekturom i poviješću grada a potom se razilazimo po adventskim sajmovima da malo i samostalno istražimo gastro ponudu kao i druge ponude na sajmovima koji su na svakom trgu. Iskreno vrlo zanimljivo je vidjeti toliko ljudi kako uživaju u delicijama kako internacionalne kuhinje tako i domaće austrijske kuhinje.

Večer završavamo dolaskom u hotel Oekotel u Kalsdorfu te onako umorni brzo tonemo u san.

Ujutro nakon doručka i odjave iz hotela, odmorni i naspavani, pripremamo se za još jedno prijepodne u Grazu te se nažalost moramo pozdraviti s našim iskrenim prijateljem Ernstom a potom se upućujemo do Schlossberga, povijesne utvrde odnosno gornjeg grada kamo idemo uspinjačom te opet samostalno obilazimo cijeli prostor i eksponate. Obaveznu kavu ne propuštamo u Skybaru iz kojeg puca predivan pogled na grad. Iako bi voljeli da je više vremena za sve vidjeti, obići, kušati i isprobati teška srca oko 12.30 napuštamo Graz te krećemo prema našim domovima.

Ovog puta na granici Slovenije i Hrvatske nema gužvi te nakon kontrole nastavljamo u Zagreb do Arena centra gdje radimo pauzu od sat vremena za kratki šoping ili kavu a potom nastavljamo put svojim domovima. Naše putovanje završava za kolegice i kolege iz Knina u 21 a kolegice i kolege iz Šibenika oko 22 sata.

Koristim priliku zahvaliti se svim našim sudionicima putovanja a posebno našim veselim i raspoloženim vozačima Nediljku i Matijasu Genda iz Lišana Transturista ( Nediljko je član IPA Zadarske ) te Ernst Rammel koji nam je puno pomogao u ovoj organizaciji.

Drage članice i članovi, kolegice i kolege

Vidimo se na idućem putovanju !